dinsdag 3 februari 2009

Challenge

Omdat ik toch wel moeilijk afscheid kan nemen van mijn knutsels hebben we een nieuwe challenge bedacht. Iedere maand bedenkt één van ons een opdracht die we moeten maken. Het moet de eerste vd maand af zijn en die laat je over de mail zien of op een bijeenkomst.

De eerste bedacht Betty. Je moest papier gebruiken wat er al heel lang lag en wat je toen persé moest hebben. En nu kun je je niet meer voorstellen dat je dat toen mooi vond. Toch moet je daar nu iets mee maken.
Ik heb dit papier gekozen. Kan me herinneren dat ik het prachtig vond en dacht dat ik die krullen en bloemen enzo uit kon knippen. Maar uiteindelijk heb ik er nooit iets mee gedaan en vind ik het zelfs erg lelijk.


Ik heb foto's gebruikt die er ook al eeuwen lagen en waar ik ooit iets mee wilde doen. Toen gingen we naar een concert van Within Temptation. De LO is eigenlijk nog best wel leuk geworden;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldig: ik heb het zelfde papier omdat het in de winkel helemaal super leek, en nu kom ik het steeds weer tegen, en denk, wat moet ik er mee......
Groetjes, Jessica Postema.