vrijdag 13 april 2012

Tijdschrift collages

Hierbij een paar pagina's uit een boekje waar ik al enige tijd in bezig ben maar nog niks van heb laten zien. De meeste pagina's zijn ook nog niet klaar en zo nu en dan werk ik hier in. Het zijn allemaal plaatjes uit tijdschriften die ik combineer naar gevoel. Alleen ontbreekt vaak tekst omdat ik die dan gewoon niet weet. Dat is wel een beetje jammer. Ook ontbreken er nog vaak schaduwrandjes en wat gedoodle. Dat komt wel in de loop der tijd maar ik wilde dit toch vast maar eens laten zien. (Vooral voor al die mensen die tijdschriften voor mij verzamelen:-)


 

















2 opmerkingen:

Ineke Original zei

Wow! Ik dacht even dat het ATC's waren, maar dit is ook geweldig! Goed gedaan.

Anneke zei

Prachtige collages! Die hoeven toch niet veel extra's meer volgens mij!