zondag 20 oktober 2013

Laatste tijd gemaakt

Hier nog een aantal dingen die ik de laatste tijd gemaakt heb. Zal maar eens wat laten zien anders is het net of ik nooit wat doe. De laatste tijd ben ik eigenlijk meer met fotografie bezig, maar tussendoor maak ik ook nog wel eens wat.

Een gewatteerd hoesje voor mijn (mini) tablet.
Een art journal pagina waar de tekst nog ontbreekt.
Een klein tasje gehaakt.
Een vogeltje van vilt op een label.
Ik ben een deken aan het haken van Granny Squares maar daar ben ik nog wel even mee bezig.
Een tasje met geruite binnenvoering.
Een pagina gemaakt tijdens een workshop van Kate Crane.
Enveloppen gemaakt van papier uit een sprookjesboek.
Uiltjes van vilt als 'kerstkaart' voor Scrapgirls.
Een paar brillenkokers van vilt omdat ik die altijd kwijt ben en er alleen maar saaie te koop zijn.
Een etui voor stiften.
Een boekje gemaakt van Anton Pieck papier met scrappapier als vulling.
Nog een etui voor uuuhhh..... ach, die kun je nooit genoeg hebben toch?
Nog maar weer eens een tas. Ook die heb je nooit genoeg, toch haha?
En natuurlijk een bijpassende etui:-)
En nog een portemonneetje. Gewoon, omdat de stofjes zo leuk zijn;-)
 
Alles bij elkaar toch nog best wat gedaan dus. Ook nog een aantal mailart enveloppen gemaakt maar die zijn nog niet helemaal klaar. Misschien toch ook eens afmaken.

2 opmerkingen:

Christa zei

Nou Inge .... jij hebt zeker niet stil gezeten !! Maar ik weet toch wel dat je altijd met van alles en nog wat bezig bent. En dat in combinatie met een drukke baan .... knap hoor ! Al je werkjes zijn zo heerlijk kleurrijk .... een genot om naar te kijken. Liefs , Christa.

Anneke zei

Ik ben onder de indruk, zoveel moois!